donderdag 7 februari 2008

I love...

Mijn dochtertje, mijn familie, mijn vrienden, mijn beste vriendinnen, mijn schoenen, m'n jasjes in alle soorten en kleuren, m'n sieraden, m'n jurkjes, mijn tassen, de zon, een rosétje, candlelight dinners met mijn vriendinnen, feestjes, passion for fashion, de h&m, mijn moeder, sophie kinsella, Silk, Mylene make up, lief!, Invito, Manfield, Bradd Pitt, Quinny Buzz, Krommenie, mijn stijltang, de Zara, ikea, mexx baby, morris & mara, winkelen, dvdje kijken op de bank, een cocktailtje, Latin Village, aardbeien, champagne, brownies, zonnebrillen, centerparcs, frankrijk, italië, indonesië, een zomerse wandeling met m'n dochtertje, in m'n boek schrijven, Amsterrrrdam, Arnhem, ben & jerry's, Robin Thicke, pieces, sarlini, da Marcello, Norah Jones, terrasje pakken met m'n neefje, een borrel doen met leuke vrienden, mijn roze met goude sony erricson, wit wijntje, Titanic, Will & Grace, dansen, make-up, muziek, Alain Clarck, Stevie Hoang, lachen, mijn horloges, Pickwick thee, zwart, grijs, rood, goud, liefde, Friends, DKNY Apple, nagellak.

Ik zocht deze rode rok al een tijdje, ik zag 'm al steeds op de h&m online staan. Maar ik heb een trauma aan internet shoppen overgehouden. Dus ik wachtte zoet tot ik haar tegen kwam in de winkel. En toevallig met de sale kon ik mijn slag slaan en kocht deze rok voor maar €5,00 wat een geluk had ik. Mijn dag kon niet meer stuk!


Ik ben werkelijk waar verliiiiiefd op dit jasje die ik voor mijn verjaardag van mijn broertje heb gehad! Ik had er ook een jurkje bij gekregen, een zwart met kobaltblauwe kleur erin, helaas ging de onderkant lelijk zitten. Too bad!

Oeh and I love her! Gekregen van mijn moeder voor mijn 19e verjaardag, It's Guess baby! Het heeft een zwart krokodillen leren bandje met een prachtig kastje!

Geen opmerkingen: