zondag 9 maart 2008

Ontwikkelingen van mijn jurkje.

Na veel wikken en wegen, was ik toch maar begonnen aan mijn ontwerpen. En ik dacht 'ik zie wel waar het schip strand'. Ik twijfelde ontzettend tussen een lange jurk of een korte jurk. Mijn moeder vond een lange jurk, en ik citeer, 'over the top'. Het werd ook wel erg gewaagd omdat ie wit moest zijn. Een witte lange jurk, word al snel een.. precies! Een trouwachtige jurk en dat klopt natuurlijk niet. Ik ben toch maar gegaan voor een lengte boven m'n knie. Zo kan ik er nog een dikke panty onder doen met leuke pumps of zelfs laarzen, zonder dat het er raar of vreemd uitziet. Een lange jurk komt dan nog wel. Hier volgt een foto van, hoe mijn jurkje er nu uit ziet.

De stof is een soort van jersey, heel vreemd voor een jurk. Maar het is een hele fijne jersey waar door het best soepel valt. Ik ben verliefd op de achterkant ik denk zelfs dat je én de achterkant voor kan doen én de voorkant voor kan doen. Het lijfje is al klaar, die is al gestikt en al. Alleen de jurk moet nog gemaakt worden. Daar ga ik vanmiddag mee aan de slag. Wish me luck people!

Geen opmerkingen: