dinsdag 11 maart 2008

I got a love for dresses!

Ik heb een enorme liefde voor jurkjes. In mijn kast liggen er ook bijna alleen maar jurkjes. Toe ik zwanger was droeg ik ze al veel, omdat het vooral gemakkelijk was. Maar nu eigenlijk alleen omdat ze zo mooi zijn. Het is ontzettend vrouwelijk en het staat iedereen. Je hebt ze in allerlei verschillende soorten vormen, de A lijn jurk, de klok rok, de tube dress, de little black dress en ga zo maar door. Ik vind de trend van de bloemetjes wel erg leuk. Met name Nicole richie's jurkje. Maar het okergele jurkje van Sophia Bush vind ik ook heel leuk! Laat ik maar beginnen met het uploaden van leuke jurkjes!








Dit is eigenlijk geen jurkje, maar een rokje met een prachtige top. Die bewerkt is met kant. Echt geweldig dit!

Liefde, liefde, en nog eens liefde. Prachtig dit jurkje!

Dit h&m jurkje is ook erg leuk in combinatie met een bruine of tankleurige riem, leuk leuk leuk!

Geen opmerkingen: