zondag 9 maart 2008

Leuke dingen!

Eindelijk, na een tijdje door een diep dal te moeten gaan. Is het nu weer tijd voor iets leuks! Ik kreeg afgelopen donderdag te horen dat ik mijn huisje had gekregen, echt geweldig nieuws. Het was zo fijn om weer eens goed nieuws te horen door de telefoon. Want tot toen toe, kreeg ik alleen maar slecht nieuws door de telefoon te horen. Maar thank god, hulde aan het goede nieuws. Ik ga 15 april al verhuizen, ik ga in Zaandam wonen, terug naar m'n oude 'stadje'. Ik zal Krommenie vreselijk missen. Gelukkig is Zaandam niet al te ver van Krommenie. Ik heb er ontzettend veel zin in om op mezelf te gaan samen met Vienna, het is een grote stap vooruit. Het is eng, maar een stap vooruit zetten doe ik liever dan een stap achteruit. Zo ziet mijn agenda er de komende tijd een beetje uit.


15 maart Nacht van het Wapen
23 maart Vienna's doopfeest
28 maart Lisanne jarig!
15 april Verhuizen naar Zaandam
23 mei Een lang weekend naar Centerparcs


Ik heb er zin in, en al die leuke vooruitzichten doen mij erg goed!

Geen opmerkingen: