donderdag 10 april 2008

'Ik heb geen kleding meeeer!'

Heb jij dat ook? Dat je voor je kast staat, je kijkt van boven naar beneden, van links naar rechts. Al die uitpuilende shirtjes, jurkjes, broeken en vestjes en denkt. Ik heb zó geen kleding meer. Ik lijd daar wel eens aan. Eens in de zoveel tijd, neem ik een kijkje in mijn kast en denk ik, 'ik ben zo zielig, ik heb geen kleding meer'.

En wanneer ik dan mijn verdriet wil delen met de rest zeggen zij meteen dat dat onzin is. Mijn beste vriendinnetje had mij beloofd om me uitteschelden, als ik dat nog eens zou zeggen. Weet je wat het is wanneer ik zeg dat ik geen kleding meer heb? Het is gewoon een momentje van zwakte. Voor eventjes weet ik niet meer hoe ik alles moet combineren. Want dat is de kunst, je kleding zoveel mogelijk combineren. Maar zelfs mijn combinatie mogelijkheden zijn soms op! Nu had mijn beste vriendinnetje gisteren alweer een nieuw jurkje voor me meegenomen (zwart welliswaar) en waren mijn jazz schoentjes ook binnen. Dus ik kan er weer fris tegen aan!


Ik wist niet zo goed welke schoenen ik er onder moest doen. Ik zag mn rode laarsjes weer liggen, dus probeerde dat uit. Maar ik weet het niet.. En mijn excuus voor de bagger kwaliteit, hihi.










Omdat,



ik trots ben op lis, want ze heeft al twee voldoendes binnen!
En omdat ik Joy en Malou succes wil wensen met het leren,

jullie kunnen het!




Geen opmerkingen: