dinsdag 8 april 2008

Nog 1 week!

Hoera! Vanaf vandaag ben ik nog precies een weekje thuis in mijn ouderlijk huis. Volgende week dinsdag ga ik dan toch echt verhuizen samen met Vienna. Een huisje voor onszelf. Ik heb er onwijs veel zin in. Voor mij betekent het erg veel dat ik nu op mezelf ga wonen. Het is een nieuwe start, een nieuw begin, een frisse start. Ik kijk er ontzettend naar uit. Ik zie mezelf al helemaal wakker worden in m'n eigen huisje. Met Vienna aan mijn eigen ontbijt tafel. Na al dat slechte toch weer een mooi vooruitzicht, met dank aan Homez!


Ik had al enige ideetjes opgedaan voor mijn interieur. Ik had al mijn servies etc. al gehaald. Mijn borden, kopjes & kommetjes, die zijn zwart. Even als mijn pannen. Ik heb ook zwart en witte kussens gehaald. Ik wil mijn accesoires in verchillende tinten grijs doen, met een touch of silver. Door de verschillende tinten grijs, komt de zwarte kleur niet zo hard over op de witte kleuren.




Inspiratie:






_________________________________
_________________________________


Ik dacht laat ik snel nog even wat in mijn blog schrijven voor dat ik mijn bed in duik. Heb vandaag te horen gekregen dat mijn verhuizing twee weken word uitgesteld, erg jammer. Maar goed, wat doe je eraan? Uit medelijden had ik maar even wat nieuwe schoentjes gekocht op het Ellegirl forum. Het zijn jazz schoentjes, waar ik al AGES naar op zoek was. Eindelijk heb ik ze, wiehoe. Ze zullen van de week wel binnen zijn. Ik wacht met smacht naar mijn eigen cadeautje!











______________________________________

______________________________________






Opa, omdat u snel weer beter moet worden!





Geen opmerkingen: